Nemrég virtuális sétát tettem Hollandia kertjeiben, és nagyszerű ötleteket gyűjtögettem nektek. Azért csak virtuálisat, mert sajnos a gépem amin az általam készített képek voltak elromlott, de hamarosan elkészül és akkor azokat a fotókat is megosztom veletek. Addig is az egy csokorra való az összegyűjtögetett ötletekből, mint a címben is említettem van amit akár gyerekekkel is elkészíthetünk, de van közte olyan is amihez bizony erős férfi kezekre lesz szükségünk. Néhány ötlet szerintem nálunk még nem megvalósítható, vagy lehet, hogy nem nyeri el a tetszéseteket, de azért érdekességképpen megmutatom. Egy biztos, Hollandiában minden praktikus és rendezett, még a legkisebb kertekben is! A dekorációra pedig különösen nagy hangsúlyt fektetnek, és ahogy azt majd a képek is bizonyítják ez leginkább kreativitás és nem pénz kérdése. Jó ötletelést mindenkinek:)


Mindössze egy már használaton kívüli gereblyére van szükségünk és máris szép sorban sorakozhatnak a kertészkedéshez szükséges kellékek.



Kerti pihenő telis tele illatozó fűszernövényekkel, amit persze kedvünk szerint színes virágokkal is teleültethetünk, vagy akár vegyíthetjük a kettőt.



Ez a tartó már nálunk is kapható a nagyobb kertészeti áruházakban, olyan erkélyekre praktikus, ahol nincs mód egy helyes kis asztal elhelyezésére.


Helytakarékos megoldás és ha futónövényeket ültetünk bele, még az árnyékolásról is gondoskodik.


Ugyanezzel a megoldással egy falra szerelt változat, nekem ez is nagyon tetszik, akár egy társasház teraszán is el tudnám képzelni. Mondjuk az enyémen?:)


A másik nagy kedvencem, aminek elkészítésében egészen biztosan gyerekek is szívesen segítenek, és csupán két mintás tányéralátét és néhány bambuszpálca szükséges hozzá! Igazán helyes megoldás palántáink védelmére.


Ez egy nagyon mutatós fészkelő odú és a rovarok téli védelmét is biztosítja, bár az elkészítése már nem a könnyű kategóriába tartozik, de ha egyszer megküzdünk vele sokáig hasznos dísze lesz kertünknek.


Növényeink megjelölésének, legegyszerűbb és szerintem legötletesebb módja. Bort szerető férfiak előnyben:)
Remélem ezekkel a képekkel némi kedvet csináltam a barkácsoláshoz, és ha valami megvalósul belőlük, akkor nagyon örülnék ha a kész műről elküldenétek nekem a képeket.

Amennyiben tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert , ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :)

Eni
0 megjegyzés